Advies nodig?

Lees onze blog

Het belang van een goede akoestiek op kantoor

Elk kantoor is anders en heeft een andere akoestische situatie. Voor een productieve, effectieve werkplek dient er rekening gehouden te worden met de volgende factoren:

  • Overdracht tussen werkplekken onderling
  • Geluidsreflecties via het plafond
  • Omgevingsgeluid
Lees verder
Yalmar Ras
Yalmar Ras
Akoestisch specialist

Verbeter de akoestiek op kantoor

Een goede akoestiek is van belang voor het creëren van een comfortabele werkomgeving. Bij het verbeteren van de akoestiek op kantoor, wordt er aandacht gegeven aan het tegengaan van een hinderlijke galm, het realiseren van comfortabele geluidsniveaus en het reduceren van geluidsoverdracht tussen werkplekken. Kantoormedewerkers kunnen zich hierdoor beter concentreren en worden minder snel afgeleid.

We bieden praktische en hoogwaardige oplossingen voor bijna alle akoestische problemen in een kantooromgeving. Onze akoestisch specialisten adviseren u graag.

Advies nodig?

Veelgebruikte oplossingen voor een goede akoestiek op kantoor

Wanneer de akoestiek op kantoor goed is, heeft dit een positief effect op de productiviteit en de tevredenheid van werknemers. Om dit te bereiken zijn er diverse akoestische (bureau)schermen en wand- en plafondoplossingen.

Meting op locatie

Als u geen onzekerheid wilt over de huidige akoestiek op uw kantoor kunnen we ook op locatie een meting verrichten. Wij beschikken over alle benodigde apparatuur om een goede nagalmmeting te verrichten.

Vraag een meting aan